دوره های مرداد ماه آموزش جئوجبرا

شروع دوره از 22 مرداد ماه


 

 

با سلام و احترام

دوره های  آنلاین مرداد ماه آموزش جئوجبرا در دو گروه

مقدماتی معلمان متوسطه یک و دو :    یکشنبه و سه شنبه ساعت 16 تا 17:30


پیشرفته یک،  ویژه معلمانی که دوره مقدماتی را با ما گذرانده اند:        روزهای زوج 16 تا 17:30

دوره ها از 22 مردادماه شروع می شود و هر دوره شش جلسه است
 ظرفیت هر کلاس حداکثر بیست نفر می باشد هر کلاس دارای دو استاد است و دوره ها پروژه محور است.برای یادگیری نرم افزار و انجام تمرین ها و تکالیف به لپ تاپ یا کامپیوتر خانگی نیاز دارید با ورژن 5 نرم افزار کار می کنیم.

و در صورتی مبلغ را واریز کنید که بتوانید در تمام جلسات حضور داشته باشید و فرصت کافی برای انجام تکالیف و تمرین ها داشته باشید.(حداکثر یک جلسه غیبت در غیر اینصورت از دادن گواهی حضور معذوریم)  اگر می خواهید فقط به دیدن فیلم های کلاس اکتفا کنید  خواهش می کنیم ثبت نام نکنید.تجربه نشان داده این فیلم ها بندرت دیده می شوند و اصل موضوع شرکت در خود کلاس و انجام تکالیف و پروژه هاست. فیلم های زیادی در سایت و کانال جامعه جئوجبرا بدون هزینه و به طور رایگان در اختیار شما هست و ما پاسخگوی اشکالات شما هستیم. هدف از برگزاری این دوره تعامل بیشتر در کلاس  و یادگیری گروهی و انجام تکالیف هفتگی است لطفا این فرصت را از دیگران نگیرید. 

برای پرداخت مبلغ ابتدا در سایت ثبت نام کنید و عضو سایت شوید سپس از طریق این لینک یا از طریق منوی آموزش جئوجبرا -دوره های آموزشی- دوره مردادماه 1401 و کلاس مورد نظر را انتخاب کرده و ثبت نام کنید.

 تلفن تماس ضروری : 09121723101 - 09331773436
 

 

دوره های مرداد ماه آموزش جئوجبرادوره های مرداد ماه آموزش جئوجبرا