دوره آنلاین جئوجبرا مقدماتی ویژه معلمان متوسطه یک و دو

این دوره از 17 بهمن ماه آغاز می شود و در پایان دوره مدرک مورد تائید سایت بین المللی، داده می شود.


دوره  آنلاین بهمن ماه آموزش جئوجبرا 

ویژه معلمان متوسطه یک و دو:    دوشنبه و چهارشنبه ساعت 18 تا  20  
شروع ثبت نام از شنبه 8 بهمن ماه

 دوره آنلاین جئوجبرا مقدماتی ویژه معلمان متوسطه یک و دو
این دوره  از 17 بهمن ماه شروع می شود و طول دوره شش جلسه دو ساعته است
    هزینه  دوره  650 هزارتومان است و کسانی که تا روز سه شنبه ساعت 24 ثبت نام قطعی را در سایت انجام دهند می‌توانند با  مبلغ 550 هزار تومان در دوره شرکت کنند و پس از آن تخفیف نداریم.
 
در پایان دوره در صورت شرکت منظم در کلاس ها و انجام تکالیف گواهی معتبر(سرتیفیکیت)شرکت در این دوره از طرف انستیتو جئوجبرای ایران و با امضای آقای مارکوس وارتر (طراح نرم افزار جئوجبرا ) داده می شود. 
 
  جهت حفظ کیفیت کلاس و پشتیبانی از همه شرکت کنندگان ظرفیت این کلاس حداکثر بیست نفر می باشد این کلاس دارای دو استاد است و دوره ها پروژه محور است.
برای یادگیری نرم افزار و انجام تمرین ها و تکالیف، به لپ تاپ یا کامپیوتر خانگی نیاز دارید و با ورژن کلاسیک 5 نرم افزار کار می‌کنیم.
در صورتی که می‌توانید به طور منظم در کلاس شرکت کنید و تکالیف را انجام می‌دهید در این دوره شرکت کنید. بدیهی است به کسانی که در جلسات به طور منظم شرکت نمی کنند یا پروژه ای انجام نمی دهند هیچ گواهی تعلق نمی گیرد و صدور مدرک منوط به حضور منظم در کلاس و انجام تمرین ها و تکالیف است.
،
 ابتدا در سایت عضو شوید و  پس از پر کردن این فرم   از طریق لینک پرداخت موجود در فرم، پرداخت را انجام دهید و کد رهگیری را وارد کنید.
 
 چنانچه ما نتوانیم به هر دلیلی کلاس را برگزار کنیم مبلغ به طور کامل به شما عودت داده می شود اما اگر کنسلی از طرف شما باشد  تا 24 ساعت قبل از شروع کلاس ده در صد مبلغ کسرمی شود و بعد از آن مبلغی عودت داده نمی شود.
بعد از شروع دوره، در صورت موافقت همه شرکت کنندگان، ساعت کلاس به نیم ساعت تا یک ساعت زودتر قابل تغییر است.
پس از قطعی شدن ثبت نام، فرآیند پرداخت باید در درگاه پرداخت سایت انجام شود.
لطفا خواهش می‌کنیم در صورتی فرم را پر کنید که حتما در کلاس شرکت می کنید. 
 
فرم ثبت نام کلاس بهمن ماه